Grupul țintă căruia se adresează proiectul ETMRA este reprezentat de persoane care lucrează în facilități de turism rural, cum ar fi unități de cazare agroturistice, pensiuni – in general, artizani și furnizori locali de servicii si produse, agenți care promovează servicii și produse de acest gen, etc.
Rezultatele proiectului sunt destinate pentru a ajuta participanții să dobândească noi abilități în domeniul marketingului, comunicării și alfabetizării digitale, abilități aliniate cu nevoile noii ere digitale, să dezvolte gândirea critică și creativitatea și o mentalitate antreprenorială. Proiectul este conceput pentru a susține învățarea bazată pe practică și promovează cooperarea interdisciplinară între mai multe domenii precum: marketing, psihologie, comunicare și PR, tehnologie, managementul turismului, asigurând astfel o permeabilitate ridicată între diferitele căi educaționale și, de asemenea, asigurând transferabilitatea rezultatelor.
Ca valoare adăugată, proiectul “Abilitarea marketingului turistic in zonele rurale” „Empowerment of Tourism Marketing in Rural Areas” îi ajută pe participanți să dezvolte competențe cheie care pot fi folosite pentru a promova valorile patrimoniului cultural european și, prin urmare, pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la importanța acestuia. Acest tip de promovare poate deveni un instrument valoros pentru integrare, incluziune, stabilitate și unitate în Europa, iar proiectul ETMRA urmărește nu numai dezvoltarea abilităților de marketing pentru turismul rural și educarea persoanelor implicate în acest domeniu, ci și perfecționarea acestor instrumente și dezvăluirea potențialului lor ca instrumente cheie pentru dezvoltarea unei identități locale, naționale, regionale și europene.
Informatii: etmra.ro